zklepy.pl
Image default

Protest nieuznany. Wynik utrzymany

Władze PHL odniosły się do protestu złożonego przez GKS Tychy. Jak możemy przeczytać w oświadczeniu, zachowanie arbitrów było prawidłowe, więc gol z 52. minuty został słusznie nieuznany.
Poniżej prezentujemy oryginalną treść oświadczenia władz PHL.

Najnowsze artykuły

Polacy postawili twarde warunki! Świetna postawa na tle gwiazd NHL

Kacper Tomasz Langowski

Paś: Jesteśmy pozytywnie nastawieni

admin

THL: Powrót ograniczeń dla zawodników zagranicznych i kadry U20

Mikołaj Pachniewski

Skomentuj